så ja..

Får jag presentera den riktiga terrorismen,
jag talar inte om den klick spökplumpar och dom män som utan tvekan finns och som sitter och mäter skägg i nån källarmoské nånstans utan om den organiserade brottsligheten.
Den parasiterar på samhället och attackerar rättsstaten äganderätten och även yttrandefriheten..

Den ger sig på våra företagare, den infekterar branscher och skapar otrygghet vart den än dyker upp..

Det är trots allt för oss vanligt folk som rättsstaten, yttrandefriheten och ägenderätten är så viktig, det handlar om skyddet av våra liv och egendom från andra och från staten för en rik och inflytelserik person skulle alltid kunna betala för det beskyddet
Att dessa low lifes sedan sitter och gråter ut om hur orättvis världen varit mot just dom och hur dom anser sig har rätten att trampa på andra, äcklar mig.
Jag har haft flera skolkamrater och människor i min närhet som attraherats av Tony Montana-idealet och sugits in i den världen och jag kan svära på att den där filmen har mer skuld till framväxten av den svenska organiserade brottsligheten än ”fattigdom”. För skulle det enbart handla om upplevd eller faktisk fattigdom så vore väl hela förorterna fyllda av kriminella men det är dom ju inte, och dom här individerna jag nämnde innan var alla skräp redan i skolan, dom förstörde skolgången för oss andra och skapade otrygghet på fritiden i våra kvarter men vi skulle alla ha överseende med dom ansåg den frånvarande vuxenvärlden..

Men det går åt rätt håll..

Earth Crisis – FireStorm

Kommentera

