men herrey gud..

”..men mitt brott var inte att jag opponerade mig emot uppmuntran till otrohet. Brottet var att jag som yttrade mig har fel bakgrund: jag är troende. För en troende kan vi ju inte ha med i debattcirkeln när vi diskuterar samhällsfrågor.”

– Louis Herrey spelar ut martyrkortet efter att ha upplevt sig ha blivit påhoppad vid en diskussion angående den nu ökända ”otrohets-sajten”..

Problemet herr snickarentusiast, är att ämnet i sig gör din bakgrund relevant för vi talar ju trots allt om något oerhört centralt inom Abrahamismen -familj, trohet och synd.
Skillnad vore väl om ni hade diskuterat något som t ex sömnad även om jag misstänker att din hållning där är att korsstygn är att föredra..

Dagens: Håkan Hellström – Magiskt men tragiskt

Ett svar to “men herrey gud..”

  1. Synd att Richard Kuklinski är död. Det hade varit dyrt, men när jobbet var klart hade vi ropat Herrey Herrey Herrey

Kommentera

