inte lika vilsen i pannkakan..

I fredags fick jag denna artikel skickad till mig av min gode vän Gin, och Daniel Suhonens ord om en vänster som tycks navigera med en trasig moralkompass var efterlängtad.
Även om den innehåller en hel del gäsp och snark så är den ett gott tecken på att den del av vänstern jag i min ungdom sympatiserade med trots allt finns kvar..

Jag hade tänkt skriva lite mer men Prärietankar gör det så bra att mina ord känns lite överflödiga..

Dagens: Hurts – Unspoken

Ett svar to “inte lika vilsen i pannkakan..”

  1. […] Linderborg har svarat på Suhonens kritik av vänsterns kel med Islamismen, och Nordic Dervish benar skickligt och sakligt ut vad det är hon […]

Kommentera

