så dumt..

Jag hade tänkt avrunda kvällens bloggande men det här är så dumt att jag inte kan låta bli att publicera en kommentar..

”I highly recommend leaders of these countries to let their people express their words and that they should follow public views,” Ahmadinejad said in reaction to uprisings in Libya, Bahrain and Yemen…

Aj, jag tror jag precis skrattade mig harmynt. Nog för att jag visste att han inte riktigt lever i samma värld som dom flesta av oss andra, men wtf, hur mycket projicering och idioti får det plats med i en människas världsbild?!?

..ett annat skratt som också satte sig i halsen är att enligt Al-Jazera ska Ghaddafi skyllt allt på väst och Al-Qaida, utöver dom drogpåverkade ungdomarna.. Det är ju inte några allierade man hör om så ofta..

Kommentera

