topboys..

Som Santiagos #1 topboy har jag alltid varit noga med hur jag klär mig.
Kostymen är en Oscar Jacobson, slipsen är min fars gamla och knogjärnsringen i 24karats guld, som jag fick  i examenspresent, är från David Morris. ( syns ej i bild)
Jag har aldrig förstått skeptisismen mot boots till kostym för som den Huasos jag är, matchar jag min Oscar Jacobson med ett par äkta caimanboots importerade från Rhodesia. (syns ej i bild)

Jag och Pauly lärde känna varandra kort efter arenaincidenten -73, och redan då imponerades jag av Paulys förmåga att bära upp Vera Wang, Chanel och DKNY, och sedan dess har han bara gått från klarhet till klarhet, se bara idag,  hur han gör Alexander McQueens skapelse the little milkmaid rättvisa.

-Augusto José Ramón Pinochet Ugarte, senator-for-life om sin vän och ledstjärna Eunucken Karol Józef Wojtyła.


Kommentera

